شنبه ۲ خرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش.

کتابهاي فني و تخصصي

کتابهای فني و تخصصی

روانشناسی - کامپیوتر – اینترنت – مکانیک- الکترونیک

نویسندگان مختلف

برای درخواست کتابهای این فایل نیازی به نام ( کتاب - نویسنده - ناشر - مترجم ) نیست .
می توانید بنویسید : لطفا از لیست کتابهای تخصصی کد(....) را برای من (....) بفرستید.


کد ........................................... موضوع .

5001 – چند ترفند برای رایانه شما .
5002 - چند ترفند از ویندوز ایکس پی.
5003 – چند ترفند ویندوزی .
5004 – چند ترفند – نکته ویندوز .
5005 – تنیدگی ( استرس) فعالیت مغزی – رفتاری و تغییرات ایمونوگلوبین ترشحی .
5006 – درباره مولفین .
5007 – فصل 3 چهارچوب های اخلاقی .
5008 – فصل 5 تامین ایمنی .
5009 – فصل 7 – ترجمه شده توسط مهندسین متالوژی ایران .
5010 – فصل 8 – اخلاق محیط زیستی.
5011 – فصل 10 – مهندسان و پیشرفت فنی .
5012 – مفاهیم سیستم عامل .
5013 – مفاهیم بنیادین شی گرائی – تعاریف – اشیاء و کلاسها .
5014 – بخش اول – تاریخچه ساخت و نصب اولین فرستنده رادیوی در جهان و ایران .
5015 – مقایسه راهبردهای یادگیری در دانش آموزان موفق و ناموفق 2.
5016 – آموزش نحوه تبدیل ویندوز کامپیوتر به یک ویندوز سخنگو .
5017 – روش برای طراحی موفق آرم تجارتی .
5018 – مفاهیم بنیادین شی گرائی .
5019 – مزایای سیستم توزیع .
5020 – بخش دوم – مدولاسیون دامنه .
5021 – بررسی رابطه بازیهای رایانه و مهارتهای اجتماعی نوجوانان .
5022 – آموزش نرم افزار سه بعدی سازی .
5023 – مفاهیم بنیادین شی گرائی 3.
5024 – مراحل ایجاد یک پردازه .
5025 – بخش سوم – روش های مدولاسیون دامنه مدولانوربوشبول – مدولانورسری.
5026 – تاثیر روش تنش زدائی بر اضطراب – پیشرفت تحصیلی و حافظه کودکان دبستانی .
5027 – الگوریتم اولویت با کمترین زمان باقیمانده .
5028 – مفاهیم بنیادین شی گرائی – بازتاب .
5029 – بخش چهارم – اصول عملکرد فرستنده های هریس مدل های ..
5030 – بررسی رابطه سطح تهییج طلبی دانشجویان با فعالیت ورزشی ، سرعت رانندگی و شرکت در مراسم مذهبی .
5031 – انواع زمانبندی .
5032 – بخش پنجم – اصول عملکرد فرستنده های تلفنکن.
5033 – سنجش و درمان اضطراب امتحان.
5034 – الگوریتم اول ناحیه بحرانی .
5035 – بخش ششم – اصول عملکرد فرستنده ها ی جهاد و اندازه گیری فرستنده های رادیویی.
5036 – بررسی وضعیت اجتماعی نوجوانان نزد همسالان خود و ارتباط آن با مشکلات رفتار ارتباطی و افسردگی .
5037 – همآهنگ سازی سخت افزاری پردازه ها .
5038 – بررسی رابطه ابهام و تعارض نقش با خشنودی و دلبستگی شغلی .
5039 – لگوریتم هاتست سخت افزارو نرم افزار.
5040 – میزان اثر بخشی روش مقابله با «تنیدگی» برکاهش افسردگی جانبازان .
5041 – جلوگیری از بن بست .
5042 – بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مهار خشم به شیوه عقلانی- رفتاری – عاطفی ، بر کاهش پرخاشگری.
5043 – الگوریتم تشخیص حالت امن و نا امن.
5044 – نگاهی به فناوری تلفن های اینترنتی.
5045 – رابطه جهت گیریهای مذهبی با میزان تنیدگی .
5046 – تشخیص بن بست با وجود یک نمونه از منبع .
5047 – تاثیر آموزش راهبرهای فراشناختی بر درک مطلب دانش آموزان .
5048 – جلسه دوازدهم – فشرده سازی یاCompaction. .
5049 – 12 روش برای خوشحال زیستن.
5050 - 12 ترفند کاربردی و مفید .
5051 – بررسی اختلال تنیدگی در کودکان و نوجوانانی که والدین خود را از دست داده اند .
5052 – رابطه شیوه فرزند پروری با سلامت روانی و همآهنگی مولف های خود پنداشت .
5053 – آزمون « رورشاخ» در آزمودنی های سطوح عینی و انتزاعیZ وارسی مقایسه ای نمره .
5054 – بررسی نقش حمایت اجتماعی در رضایتمندی از زندگی، سلامت عمومی و احساس تنهایی در بین سالمندان بالاتر از 60 سال.
5055 – تاثیر آموزش رفتاری والدین و دارو درمانگری بر میزان علایم فزون کنشی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه، فزون کنشی .
5056 – بررسی عوامل محدود کننده و موانع موجود در ازدواج دانشجویان .
5057 – مقایسه اثر بخشی روش های درمان شناختی – رفتاری بک و درمان رفتاری مبتنی بر الگوی لوینسن و تعامل آن با مکان کنترل در کاهش افسردگی .
5058 – ساخت و اعتباریابی scl-25 .
5059 – نکته ویندوزی .
5060 – مقایسه اثربخشی روان درمانگری های «شناختی – رفتاری » و « ترکیبی» در دو سطح هوشی در کودکان مبتلا به فزون کنشی همراه با کمبود توجه ( ای.دی.اچ.ای).
5061 – 21 آپی فونکسیون برای استفاده در برنامه های ویژوال بیسیک 6 و نحوهاستفاده از آنها به طور کامل و صحیح .
5062 – 22 بررسی ارتباط مولفه های تهییج طلبی و انحرافهای اجتماعی در جوانان .
5063 – اثر هیجان رایانه ای بر مقادیر کورتیزول صبحگاهی و شامگاهی کودکان.
5064 – بررسی تاثیر شناخت درمانگری در کاهش افسردگی و در افزایش همآهنگی مولفه های خود پنداشت .
5065 – بررسی رابطه تفاوتهای فردی در الگوی رفتاری ریخت و پاسخ های قلبی عروقی در یک موقعیت تنیدگی .
5066 – بررسی مقایسه ای عوامل تنیدگی زای روزمره و روشهای مقابله با آنها در دانشجویان دختر و پسر.
5067 – بررسی مقایسه ای عوامل تنیدگی زا و شیوه های رویارویی در نوجوانان مراکز شبانه روزی و نوجوانان دارای والدین.
5068 – هنجاریابی آزمون دیداری – حرکتی بندر گشتالت بر روی کودکان 6 تا 11 ساله زاهدان.
5069 – بررسی نقش ساخت شخصیت در جهت گیری مذهبی دانشجویان .
5070 – بررسی تغییرات فشار خون بر اساس سرسختی در موقعیت شکست .
5071 – هنجاریابی آزمون هوش ویلیامز برای کودکان با نارسایی بینایی.
5072 – شادکامی و عملکرد ایمنی بدن.
5073 – تحول شناختی و مساله شکل گیری هویت .
5074 – اثر بازیهای رایانه ای بر فعالیت های ذهنی و شاخص های ایمنی شناختی کودکان .
5075 – بررسی برخی از ویژگیهای دانش آموزان تیز هوش و عادی در مدارس شهر تهران .
5076 – رابطه کمال گرایی و اضطراب اجتماعی در دانشجویان .
5077 – بررسی اثر موسیقی درمانگری بر علائم منفی و مثبت بیماران روان گسیخته.
5078 – بررسی تحول مفهوم خانواده در کودکان پرورشگاهی و غیر پرورشگاهی .
5079 – بررسی میزان شیوع افسردگی و اثر بخشی درمان رفتاری – شناختی در کاهش افسردگی دانش آموزان .
5080 – هنجاریابی آزمون نقاشی مقیاس مردان آدمک گودیناف – هریس بر روی کودکان 6 تا 11 ساله بوشهر .
5081 – بررسی رابطه بین ریختهای شخصیتی با ادراک بصری و حافظه کلامی دانشجویان .
5082 – سبکهای رویاروگری و سازگاری زناشویی در فرزندان شاهد .
5083 – بررسی عوامل موثر بر میزان رعایت هنجارها توسط دانش آموزان در محیطهای آموزشی.
5084 – آماده سازی مقیاس نگرش مذهبی دانشجویان .
5085 – ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش سرسختی روانشناختی .
5086 – بررسی رابطه سبکهای دلبستگی و مکانیسم های دفاعی .
5087 – نقش دلبستگی بزرگسالان در کنش وری ازدواج .
5088 – برسی رابطه سرسختی روان شناختی و روشهای مقابله با تنیدگی .
5089 – تاثیر آموزش تنش زدایی تدریجی و مهارتهای مقابله ای بر میزان تنیدگی و شیوه مواجهه دختران فراری .
5090 – تعیین پرخاشگری نوجوانان بر حسب مولفه های شخصیت و تاثیر شیوه درمانگری تنیدگی زدایی بر پرخاشگری .
5091 – الگوهای دلبستگی کودکان پیش دبستانی .
5092 – بررسی تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری در حافظه کودکان عقب مانده ذهنی خفیف .
5093 – تحلیل عاملی سئوالهای مقیاس اضطراب مرگ .
5094 – بررسی نقش راهبردهای شناختی و انگیزش در پیشرفت تحصیلی و کاهش مشکلات روان شناختی دانشجویان .
5095 – مقایسه هوش کلامی و غیر کلامی دانش آموزان نارساخوان- نادرست نویس با دانش آموزان عادی .
5096 – نقش عوامل شخصیتی بر راهبردهای مقابله ای و تاثیر روش مقابله درمانگری بر عوامل شخصیتی و افسردگی .
5097 – بررسی تحولی مسند مهارگذاری و رابطه آن با پرخاشگری .
5098 – الگوهای تفکر، پایه تحصیلی و نوع مدرسه .
5099 – پیامدهای شکست مقاومت و افشای هیجانی در سطح سلولهای تسهیل کننده و مهاری لملوسیتهای Tو آسیبهای روانشناختی .
5100 – بررسی روائی و اعتبارپرسشنامه سلامت عمومی GHQ .
5101 – بررسی ارتباط میان خوش بینی و راهبردهای مقابله با استرس در دانشجویان دانشگاه .
5102 – مقایسه شیوه های مقابله با استرس در معتادان به افیونی با افراد غیر معتاد .
5103 – خطر مصرف قرص های اکستازی در جوانان .
5104 – انواع اسکنرها .
5105 – رمزنگاری داده ها .
5106 – لگوی اختصاصی .
5107 – نکته ها و ترفندهای لینوکس .
5108 – راهی برای نفوذ به سیستم .
5109 – خدمات و ابزار جستجو در وب – انواع موتورهای جیتجوگر .
5110 – 20 نکته ویندوزی .
5111 – ارتباط سخت افزار با نرم افزار.
5112 – ریزپردازنده 8086 .
5113 – تاثیر شی گرایی بر طراحی محصولات صنعتی .
5114 – الگوریتم ردیابی بالا به پائین بر اساس یادگیری مسیر حرکت وسایل نقلیه در صحنه ترافیک .
5115 – به موتورهای جستجوگر نه بگوئید !.
5116 – آموزش - چگونه می توان انیمیشنها و فایلهای فلاش را از اینترنت ذخیره کرد ؟.
5117 – روش بهینه سازی براساس ایده کلونی مورچه ها.ACO-Ant coliny Optimization .
5118 – شما تا حالا خیلی با کنترل های موجود در vbکارکرده اید.
5119 – اگه میخوای از کنترل استفاده کنی باید از لیست Adodc استفاده کنی...
5120 – آموزش ADO.NET2.0 - - قسمت دوم – روش های برنامه نویسی در ADO.NET2.0 -.
5121 – تعدادی آموزش و فوت و فن برای فتوشاپ.
5122 – بررسی علل و عوامل افزایش افسردگی زنان در گفت و گو با خانم دکتر فردوسی .
5123 – نگاهی عمیق به تکنیک آژاکس.
5124 – طراحی الگوریتم فصول 1و2 .
5125 – طراحی الگوریتم فصول 3 و 4 .
5126 – آموزش اینترنت .
5127 – آموزش گام به گام هک.
5128 – آموزش قدم به قدم هک بخش اول
5129 – آموزش فلاش ام . اکس.
5130 – برنامه نویسی سیستم های چند رسانه ای .
5131 – آنابولیسم در ورزشهای قدرتی .
5132 – انوشه انصاری نخستین فضانورد ایرانی .
5133 – ریز پردازنده فصل 2 .
5134 – فصل اول برنامه نویسی – درس اول برنامه نویسی چیست؟.
5135 – فصل اول برنامه نویسی – درس دوم کد ساختگی .
5136 – فصل اول برنامه نویسی – درس سوم ساختارهای کنترلی .
5137 – زبان ماشین واسمبلی .
5138 – اسمبلی نیمسال اول 83.
5139 – آشنایی با WSIS .
5140 – فصل اول : ابزارهای برنامه نویسی ویندوز درس 1 مقدمه .
5141 – فصل اول : ابزارهای برنامه نویسی ویندوز – درس دوم ماجولهای آبجکت.
5142 – فصل اول – دات نت چیست؟.
5143 – تشخیص اتوماتیک گفتار .
5144 – پیش نیازهای اسمبلی برای نوشتن شل کد .
5145 – دستور کار آزمایشگاه مبانی الکترونیک.
5146 – تکنولوژی فکر .
5147 – بهینه سازی صفحات وب بر پایه موتورهای جستجو .
5148 – غیرفعال کردن نمایش بالونها در ویندوز .
5149 – ساخت افکت باران برای تصاویر متحرک توسط فتوشاپ.
5150 – تاریخچه بسکتبال .
5151 – مدیریت زنجیره ای تامین با استفاده از فناوری های بی سیم و موبایل.
5152 – هوش تجارتی و پایگاه داده تحلیلی – قسمت اول .
5153 – بهینه سازی سایت .
5154 – همه چیز درباره بایوس کامپیوترتان .
5155 – پاک کردن پسورد بایوس .
5156 – پیشنهاد یک حرفه ای – روش های یافتن تصاویر دلخواه از اینترنت .
5157 – آموزش بوت کردن دریاهو.
5158 – درهم کوبیدن دیوار آتش .
5159 – مبانی کامپیوتر و برنامه سازی 1 .
5160 – آموزش ذخیره سازی و رمزگذاری روی CD .
5161 – بررسی روش فیلتر نمودن با iptables ( مقدماتی).
5162 – فصل 4 CMOSوBIOS – عملکرد BIOS را تشریح کنید .
5163 – پروژه درسی طراحی و پیاده سازی زبان های برنامه سازی.
5164 – بهینه سازی و تمیز کردن قطعات کامپیوتر.
5165 – معرفی مدل بلوغ قابلیت (CMM ) به عنوان سیستم مدیریت کیفیت در تولید نرم افزار.
5166 – برنامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد. رشته کامپیوتر – گرایش معماری کامپیوتر .
5167 – مونتاژ کامپیوتر .
5168 – مشخصات کلی برنامه و سرفصل دروس دوره کاردانی پیوسته علمی .
5169 – راهنمای کامل خط فرمان لینوکس – ظاهر پیوسته فرمان .
5170 – نرم افزار کاربردی کرول دراو.
5171 – سری های آموزشی آشنایی با زبان برنامه نویسی C++ - قسمت اول مبانی C++ .
5172 – آموزش سی شارپ و مفاهیم شی گرایی .
5173 – معرفی سایت به فهرستها و موتورهای جستجوگر.
5174 – ایجاد ساختارهای داده ای در ویژوال بیسیک .
5175 – پایگاه داده ها یا بانکهای اطلاعاتی .
5176 – اصول و طراحی پایگاه داده ها .
5177 – طراحی پایگاه .
5178 – راهنمای استفاده از توابع تاریخ و عدد فارسی .
5179 – پایگاه داده Database چیست؟.
5180 – آشنایی با پایگاه داده .
5181 – محیط دلفی .
5182 – با مراحل ایجاد یک سایت انترنتی آشنا شوید .
5183 – نگاهی به شبکه های BHCP ( مبانی امنیت شبکه ).
5184 – ویندوز و لینوکس – بیان تفاوت ها و شباهت ها .
5185 – آیا می توانید محیط رومیزی ویندوز را سفارشی نمایید؟.
5186 – پایگاه داده توزیع شده .
5187 – آزمون ورودی دوره دکتری (ph.D. ) سال 80 دانشگاه آزاد اسلامی – درس زبان تخصصی انگلیسی رشته : علوم اجتماعی ( جامعه شناسی ).
5188 – ضمیمه 3: معماری پلت فرم NET Framework .
5189 – دی . وی .دی های خام DVD-RW .
5190 – سایت های داینامیک و بهینه سازی آنها .
5191 – طراحی پایگاه داده .
5192 – تجارت الکترونیک چیست؟.
5193 – موانع و چالشهای موجود در استفاده از تجارت الکترونیک در ایران .
5194 – تصویر ادراکی عام – فصل دوم.
5195 – سخنان اینشتاین .
5196 – استانداردها در آموزش الکترونیکی .
5197 – کارتهای الکترونیکی با PHP و mysql .
5198 – E-Lerning ( قسمت اول ).
5199 - E-Lerning ( قسمت دوم ).
5200 – رمزنگاری کلید عمومی .
5201 – بانک های اطلاعاتی رابطه ای – مفاهیم و تعاریف .
5202 – آنتروپریز روسوس پلنینگ ERP(Enterprise Resource Planinning1).
5203 - آنتروپریز روسوس پلنینگ ERP(Enterprise Resource Planinning2) .
5204 – اصول وکاربرد شبکه های اطلاع رسانی .
5205 – کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار اگسل .
5206 – آموزش اگسل 2007 .
5207 – موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت .
5208 – معرفی سریع آیگونهای پرکاربرد در اگسل 2007 .
5209 – سیستم های خبره – گزارش شماره ای .
5210 – آموزش نرم افزار .
5211 – گزارش نهایی طرح ملی پردازش زبان فارسی .
5212 – ریاضیات برداری – فصل اول .
5213 – میدان های الکتریکی ساکن – فصل دوم .
5214 – حل مسائل الکترواستاتیک – فصل سوم .
5215 – جریان های الکتریکی ماندگار ( مستقیم) در محیط های هادی – فصل چهارم .
5216 – میدانهای مغناطیسی ساکن – فصل پنجم .
5217 - میدانهای متغیر با زمان – فصل ششم .
5218 – آموزش فدورا لینوکس .
5219 – فهرست مطالب .
5220 – فیلتر در اینترنت جلد اول .

‏۴ نظر:

  1. خیلی ممنون از لطف شما 5124و5125 را لطفا به ادرسی که دادم میل کنید ممنون .neginsaba72@yahoo.com

    پاسخحذف
  2. خنم يا آقاي عزيز شما اصلا به آنچه تاکنون بشما يادآور شده ام توجه نکرده ايد . شما بايد شرايط درخواست کتاب را که درهمين سايت آمده دقيقا رعايت کنيد و هرکتاب را مستقيما وسيله آدرس ايميلي که داده شده درخواست کنيد . وگرنه بهيچ عنوان نمي توانيد کتاب را دريافت کنيد . موفق باشيد .

    پاسخحذف
  3. با سلام
    لطفا کد 5166 و5129را به ادرس kashani_2531@yahoo.com ارسال نمایید.
    باتشکر

    پاسخحذف
  4. ناشناس عزيز شما بايستي برابر فرم درخواست کتاب که در پست مربوط به شرايط درخواست کتاب در همين وبلاک آمده است درخواست خود را طي ايميل بفرستيد . موفق باشيد.

    پاسخحذف